18.02.2015

Pavlova z kremem Baileys i granatem


Pavlova, na którą zawsze miałam ochotę. Białka, które trzeba było wykorzystać. I Baileys, który kusił. 
Składniki na bezę: 
6 białek
1 szklanka cukru pudru
1 łyżka mąki ziemniaczanej

Ubiłam białka, dodałam cukier i mąkę ziemniaczaną, wysuszyłam w 120 z termoobiegiem i... jestem tak niezadowolona z efektu, że już nic nie napiszę. Do bezy idealnej albo innej bezy idealnej nawet wstyd porównywać. Wstyd porównywać do jakiejkolwiek bezy... A zawsze mówię: do bezy trzeba się przyłożyć potrójnie! 

No nic, beza-baza nie wyszła, za to krem jak najbardziej:
















Składniki na krem: 
300 ml śmietanki 30% 
3 kopiaste łyżki cukru pudru
3 łyżki likieru Bayleys
1 łyżka kawy rozpuszczalnej w proszku (nie w granulkach)

Ubić śmietankę, dodać cukier, likier, kawę w proszku, delikatnie wymieszać. 

A na wierzch pasuje doskonale granat. 

Tymczasem zbieram białka do następnego podejścia. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz